manoservisas.lt
Banner
El. paštas:     Slaptažodis:  Naujas vartotojas Priminti slaptažodį


Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

 

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška
Ar yra „kitoks" dujinis kuras?

Ar yra „kitoks" dujinis kuras?

2010 sausio 08 | 15:22Komentarų: 0


Pastaruoju metu, automobilinių degalų gamintojai aktyviai pristato automobilinius degalus su įvairiais priedais palaikančiais sistemos švarą, didinančiais galią. Visa ši informacija ko gero pralenkia vairuotojus, vairuojančius suskystintomis naftos dujomis (SND) varomus automobilius. Automobilių kuro multifunkciniai priedai nėra tik marketinginis triukas. Toks kuras iš tiesų geriau sudega, apsaugo didžiausią apkrovą turinčias sistemos dalis (purkštukus, siurblį) nuo taršos ir dėvėjimosi.

Ar yra „kitoks" dujinis kuras? Teoriškai visas dujinis kuras turėtų būti bemaž vienodas. SND - tai šalutinis naftos perdirbimo proceso produktas, kurį sėkmingai galima naudoti kaip automobilių vidaus degimo variklių kurą. Naftos perdirbimo proceso metu į SND be abejo patenka ir kitų nereikalingų medžiagų: sieros, azoto junginių, kitų priemaišų. Dar vienas kokybinis rodiklis nusakantis dujų degimo kokybę bei garavimą šaltyje - propano ir butano dujų santykis SND mišinyje. Šis santykis skirtingas žiemą ir vasarą. Nuo jo priklauso ir dujų oktaninis skaičius (vasarą jis didesnis).

Grįžkime prie kuro su priedais. Šioje srityje pažangą padarė Amerikos inžinieriai. Amerikoje nėra paplitę automobiliai su dujiniu kuru, tačiau daug industrinių mašinų (pvz.: sandėlių krautuvai)
naudoja dujinį kurą. Čia ir buvo sukurtas ir pradėtas naudoti priedas PRO 2000 dujiniam kurui. Priedas savyje turi emulsiklių, kurie suskystina sistemoje (reduktoriuje) susidarančias nuosėdas ir padeda joms pamažu pasišalinti iš sistemos. Dujinio kuro su PRO 2000 priedu Lietuvoje prekiaujama nuo 2005 metų. Per penketą metų dujinį kurą su šiuo priedu „pamilo" nemažai Lietuvos vairuotojų.

Priedo PRO 2000 esminiai privalumai:

  • Pašalina sunkiuosius angliavandenius.
  • Valo garintuvus ir degalų purkštukus tiesioginio dujų įpurškimo sistemose.
  • Mažina dujų sunaudojimą ir kenksmingas medžiagas išmetamosiose dujose.
  • Šalina vandenį iš kuro sistemos.
  • Sutepa cilindrų žiedus, vožtuvus ir jų lizdus.
  • Apsaugo kuro sistemą nuo korozijos.

Švari kuro sistema - labai svarbus faktorius automobiliuose su tiesioginio dujų įpurškimo sistema. Juk dažniausiai vairuotojų nuotaiką gadina užsikimšę ar blogai veikiantys purkštukai, kurių remontas ar keitimas kainuoja papildomus pinigus ir laiką.
SND priedo PRO 2000 sudėtyje taip pat yra polimerai, kurie tepa kuro įpurškimo sitemos dalis. Degimo proceso metu priede esantys polimerai sutepa degimo kamerą bei išmetimo vožtuvus.

Pakalbinome keleto įmonių, montuojančių dujinę įrangą, darbuotojus. Jie iš tiesų patvirtino, kad klientai psirenkantys dujinį kurą su priedais daug rečiau lankosi jų dirbtuvėse dujinės sitemos remonto ir aptarnavimo tikslais.

Parengta pagal UAB Vilokta informaciją www.egas.lt


Jūsų komentaras

Vardas*:
El. paštas:
Komentaras*:
Kodas*:
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)