manoservisas.lt
Banner
El. paštas:     Slaptažodis:  Naujas vartotojas Priminti slaptažodį


Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

 

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Paslaugų paieška

Pagrindinės paslaugos

Papildomos paslaugos

Kiti duomenys

Raktiniai žodžiaiApskritisMiestas
Specializuojasi šių markių remonteAutorizuotas servisas

Vykdomos akcijos

 
Greita paieška
Kondicionieriaus priežiūra

Kondicionieriaus priežiūra

2009 liepos 20 | 23:48Komentarų: 3


  Stipriau įkaitus orui dauguma vairuotojų užsidaro langus ir įsijungia kondicionierių. Iš tiesų kokią palaiminga vėsuma plūsta iš ventiliacijos kanalų, kai už automobilio lango +30 !

 Dažniausiai kondicionieriumi susirūpiname tada kai jis nešaldo. Tuo atveju be abejo reikia kreiptis į specializuotą servisą. Jei jums pasiūlė tik užpildyti sistemą - tai gali būti tik laikinas sprendimas. Patyrę kondicionierių remonto specialistai pirmiausia pasiūlys surasti pro kur „pabėgo" šaltnešis, nes tik tada sistemos papildymas bus prasmingas ir ilgalaikis.

 Tačiau šiame straipsnelyje norime pakalbėti apie tai kokią kondicionieriaus priežiūrą gali atlikti patys vairuotojai.

Patartume reguliariai (bent kartą per mėnesį) įjungti kondicionierių, net jeigu ir nereikia vėsinti tiekiamo oro. Tai užtikrins, kad sistemoje esantis šaltnešis ir kartu su juo cirkuliuojantis tepalas judės sistemoje, suteps kompresorių.

Kita tema - garintuvo dezinfekcija. Ant kondicionavimo sistemos garintuvo (nedidelis radiatorius, kuris atšaldo įeinančio oro srautą) kaupiasi dulkės, žiedadulkės ir kitos smulkios dalelės praeinančios pro salono filtrą. Iš aušinamo oro čia taip pat išsiskiria daug kondensato. Susidaro puiki terpė mikroorganizmams veistis. Čia apsigyvena įvairios bakterijos ir grybeliai. Taigi tik įjungus kondicionierių su pirmu vėsaus oro gurkšniu gauname gerą porciją minėtų mikroorganizmų.

 Kaip juos išnaikinti taip pat jau senokai sugalvota. Rinkoje yra gausybė įvairių dezinfektantų kondicionavimo sistemų priežiūrai.

Iš esmės koncepcijos yra dvi:

  • Aerozolis išpurškiamas automobilio salone su įjungtu ventiliatoriumi. Aerozolio dalelės dezinfekuoja garintuvą, ortakius ir netgi visą automobilio saloną.

  • Kiek kitaip veikia putojantys dezinfektantai (dažniausiai vandens pagrindu) specialią ilgą žarnelę garintuvui pasiekti. Toks preparatas tiesioginio kontakto būdu dezinfekuoja garintuvą, vėliau išbėga per kondensato nuvedimo žarnelę.

 Praktiniai išbandymai parodė, kad aerozolinio pobūdžio preparatai daugiau dezodoruoja automobilio saloną ir laikinai užmaskuoja kvapo šaltinį, tuo tarpu dezinfekuojant putomis gaunamas kur kas geresnis ir ilgalaikis rezultatas.

 Bet kuriuo atveju automobilio kondicionavimo sistemą patartina dezinfekuoti bent du kartus metuose, kad galėtumėte džiaugtis jos teikiamais privalumais.

Andrius Jančiukas


Jūsų komentaras

Vardas*:
El. paštas:
Komentaras*:
Kodas*:
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
 
Skaityti komentarus
Paulius Š.2009 rugpjūčio 03 | 15:43
Iš tiesų naudingas straipsnis. Nesu automobilių žinovas, tad smagu rasti straipsnį parašytą suprantamai ne tik auto meistrams.
Sėkmingai savo pastangomis sugebėjau dezinfekuoti savo Saab kondicionierių, o tai labai džiugina :)
Egis2009 rugpjūčio 07 | 18:06
Labai reikalingas patarimas;daugiau tokiu!!!
Rolandas2009 gruodžio 29 | 11:28
"Patartume reguliariai (bent kartą per mėnesį) įjungti kondicionierių" visiškai jokio aiškumo tas nepasako... tai užtenka ijungti ir išjungti, ar reikia valanda laikyti ijungus, kad susiteptu kompresorius? svarbiausias dalykas liko nepasakytas... o visa kita yra žinoma...